7 sfaturi pentru alegerea corectă a materialelor de promovare

Ești antreprenor? Conturezi și implementezi strategii integrate de marketing? Cu siguranță te-ai întrebat cât de utile sunt materialele publicitare și de ce ar fi necesar să aloci un buget pentru o astfel de promovare. Dacă ești preocupat de promovarea cu rezultate, în articolul următor îți vom prezenta 7 pași pe care o companie trebuie să-i urmeze atunci când iși alege materialele publicitare pentru a le maximiza eficiența. Vei înțelege de ce materialele publicitare nu reprezintă un moft, ci un „cârlig” care îți generează noi vânzări.   Identifică scopul Primul și printre cei mai importanți pași îl reprezintă identificarea scopului campaniei. Cu alte cuvinte, găsirea răspunsului la întrebarea „de ce facem ceea ce intenționăm să facem?”. Nu numai că ne va ajuta mai departe în conturarea strategiei, dar se va dovedi utilă și în măsurarea rezultatelor pe parcursul derulării campaniei. După ce aceasta s-a încheiat, ne va fi mai ușor să stabilim răspunsul pentru altă întrebare des întâlnită „A avut sau nu succes campania mea?”. Este important, așadar, să ținem cont încă de la început că o campanie de marketing poate fi considerată de succes dacă și-a atins cel puțin scopul inițial stabilit și a generat rezultate măsurabile, sub formă de notorietate de brand, vânzări sau fidelizare. Astfel, putem considera scopul chiar fundația, elementul pe care vom putea construi mai departe,…
Read more

promer_group_cum_sa_te_ambalezi_legal_din_2019

Cum să te ambalezi legal din 2019?

Este deja știut că începând din anul 2019 pungile din plastic subțire vor dispărea de pe piață. Legea 249/2015 a fost modificată și de la 1 iulie niciun producător nu le va mai putea pune pe piață, iar odată cu 1 ianuarie anul viitor nimeni nu le va mai comercializa. În momentul actual, consumul ambalajelor de unică folosință atinge cote înalte și se preconizează creșterea acestuia în cazul în care nu vor fi luate măsuri în această privință și implicit creșterea gradului de poluare. Așadar s-a hotărât înterzicerea pungilor din plastic subțire cu mâner. Dar ce înțelegem prin „plastic subțire”? Ei bine, legea permite ca grosimea pereților sacoșelor să fie mai mare de 50 de microni și să fie fabricate din material biodegradabil obținut din materie primă vegetală și care în termen de maxim 6 luni, în spațiu deschis, se autodegradează, transformandu-se in compost (îngrășământ). Cu alte cuvinte, materialul va fi asemănător foliilor de îndosariere sau ciolofanului. De asemenea s-au introdus norme și în ceea ce privește procesul de reciclare al ambalajelor. Cei care vând produse ambalate în materiale reutilizabile ar putea fi obligați să implementeze un sistem de depozitare, adică orice client să aibă posibilitatea de a returna materialul în care sunt împachetate produsele și să primească o sumă de bani în schimbul acestora. Împreună cu vânzătorii de pungi…
Read more

eveniment_materiale_publicitare_promer_group

Eveniment „Materialele publicitare de la moft la utilitate”

„Să nu te promovezi pentru a-ți economisi bugetul este ca și cum ai opri ceasul pentru a salva timp.” afirma Henry Ford. Ești antreprenor? Conturezi și implementezi strategii integrate de marketing? Cu siguranță te-ai întrebat cât de utile sunt materialele publicitare și de ce ar fi necesar să aloci un buget pentru o astfel de promovare. Răspunsul nostru este că trebuie să le înțelegi scopul! Stabilește-ți obiective la care să-ți adaptezi bugetul, iar ulterior creativitatea-i floare la ureche! În data de 27 martie va avea loc conferința „Materialele publicitare de la moft la utilitate”, eveniment realizat de către Promer Group pentru partenerii noștri, dar și pentru antreprenorii locali. Acesta va fi susținut de către CEO Promer Group, Răzvan Zvorișteanu, activ de 13 ani în domeniul producției publicitare. Evenimentul va avea loc în data de 27 martie, în intervalul orar 16:00-20:00, la Hotel Eden din Iași. Dacă ești interesat, îți recomandăm să-ți notezi acum data în agendă ca să fii sigur că nu uiți evenimentul și că acesta nu se va suprapune cu alte angajamente. Te poți înscrie la eveniment completând formularul de înscriere următor: https://goo.gl/5VvBRU. În medie, durează 2 minute completarea lui. Dacă ești preocupat de promovarea eficientă a companiei tale, în cadrul evenimentului vei învăța să: estimezi corect bugetul tău de marketing în funcție de obiectivele tale; identifici canalele de…
Read more

De_ce_Galaxy_Design_devine_Promer_Group-1

De ce Galaxy Design devine Promer Group (2)

Dacă data trecută ți-am povestit de unde a plecat ideea de rebranding, precum și care este viziunea și misiunea după care ne ghidăm, de această dată îți prezentăm ce reprezintă întreg conceptul „Promer Group”, dar și care este sloganul ce vine în susținerea noului brand: „Creativity made visible”.   La început a fost ideea ta. Restul e Promer. „Creativity made visible” reprezintă conceptul după care s-a conturat noua identitate și care ne ghidează în activitatea noastră. Promer Group încurajează ideile îndrăznețe și creativitatea fără limite. Drept urmare, încercăm să-ți oferim posibilitatea de a-ți transpune fiecare idee în practică, găsind împreună soluția potrivită pentru ca promovarea ta să se dovedească eficientă. Considerăm că încrederea trebuie să fie reciprocă, iar din acest motiv oferim transparență soluțiilor noastre, acceptăm deschis feedbackul și lucrăm la o comunicare cât mai eficientă. În schimb, din partea ta, așteptăm să ne provoci cu cele mai inedite proiecte! Noul nume „Promer Group” este rezultatul unei analize complexe, care transmite într-un mod subtil promisiunea pe care ți-am făcut-o încă de la început: „garanție 200%”. Promer Group preia atributele Galaxy Design la modul superlativ, brandul definindu-se prin profesionalism, dar într-o notă nepretențioasă, ba chiar prietenoasă, sub amprenta unei echipe de oameni dinamici. Designul noului logo creionat, sugerează, încă o dată, atenția deosebită pe care o acordăm detaliilor. Culorile alese portocaliu,…
Read more

De_ce_Galaxy_Design_devine_Promer_Group-1

De ce Galaxy Design devine Promer Group (1)

După 12 ani de Galaxy Design am decis că este vremea pentru o schimbare. Considerăm că eficientizarea unei afaceri, precum și satisfacerea nevoilor clienților vin din dezvoltarea serviciilor pe care acesta le oferă, precum și din analiza publicului țintă. De tot acest proces se găsește responsabil Adrian Mironescu de la Wiron, iar cu această ocazie ținem să-i mulțumim! Dacă dorești să afli și ce alte proiecte creative a mai creionat, aruncă o privire pe www.wiron.ro.   De ce rebranding? Una dintre cele mai frecvente întrebări pe care le-am primit în ultima vreme de la cei care au aflat deja de etapa în care ne aflăm este cea legată de motivul din spatele deciziei de a ne schimba identitatea. Este curios cum un brand construit și întreținut un timp îndelungat își dorește o schimbare. Ei bine, unul dintre mottourile noastre favorite și după care ne ghidăm este „evoluția, calea cătra succes”. Decizia de a ne rebrandui înseamnă dezvoltare pentru clienții noștrii, pentru partenerii noștrii, dar, nu în ultimul rând, pentru noi înșine. De-a lungul ultimului deceniu, Galaxy Design a încercat să ofere soluțiile optime de promovare fiecărui client în parte, să se adapteze nevoilor și creativității acestora. Acum, Promer Group vine cu o atitudine nouă și redefinește conceptul de oferire a produselor și serviciilor publicitare.   „Nimic nu este deosebit de greu dacă este…
Read more

5-utilitati-ale-unui-calendar

5 utilități ale unui calendar

Ziua de luni este considerată de majoritatea ca fiind cea mai grea zi a săptămânii. Dupa un weekend binemeritat, munca la birou vine la pachet cu stresul. Lipsa de concentrare, dezorganizarea biroului, cât și a informațiilor în jurul cărora gravitează un bussines, apar ca și consecințe. Tu cum faci față acestor provocări? Calendarul poate fi una dintre soluțiile care să-ți ușureze munca la birou, iar când vine vorba de marketing, campaniile ar putea fi cu mult optimizate. Noi i-am găsit calendarului 5 utilități pe care să le folosești doar în avantajul companiei tale!   1. Planificarea este una dintre cheile succesului Calendarul satisface nevoia de organizare și planificare. S-a demonstrat faptul că persoanele care își planifică activitățile și își stabilesc obiectivele pe termen lung au șanse mai mari de succes, atât pe plan profesional, cât și pe plan personal. De aceea, în mediul business, prezența unui calendar pe biroul fiecărei persoane dintr-o companie sau aranjarea lui ca obiect decorativ pe pereții încăperii va stimula activitatea, dar va și contribui la creșterea notorietății brandului.   2. Fidelizarea este primul pas pentru parteneriatele de lungă durată În al doilea rând, calendarul personalizat poate reprezenta cadoul ideal pentru partenerii afacerii tale. Un calendar personalizat într-un mod inteligent poate stabili sau poate întări legăturile dintre două sau mai multe companii. Astfel, personalizarea acestui mic…
Read more

Agende si calendare instrumente de marketing Galaxy Design

De ce să folosești agende și calendare ca instrumente de marketing

Să investești în marketing a devenit un lucru frecvent, fiind practicat în fiecare companie, indiferent de statutul acesteia. Investiția în strategii bine definite, aplicate pe cerințele publicului țintă și care să utilizeze cele mai eficiente produse de promovare aduce un plus de valoare companiei și, totodată, sunt cele care atrag noii clienți ori îi fidelizează pe cei deja existenți. Agendele și calendarele, căci despre acest subiect vom vorbi astăzi, reprezintă, de asemenea, și o soluție la unele dintre provocările pe care oamenii le întâmpină des la locul de muncă, facilitând, spre de exemplu, organizarea și realizarea taskurilor.   Cum devine instrument de marketing o agendă sau un calendar? Deși agenda este considerată a fi un produs clasic de birotică, aceasta poate fi unul dintre cele mai folositoare lucruri pentru un om de afaceri. Programarea întâlnirilor, menținerea unei evidențe a taskurilor și notarea celor mai îndrăznețe idei sunt câteva dintre lucrurile pe care le facilitează o agendă. Cum poți folosi tu acest aspect în avantajul companiei tale? O simplă agendă poate fi transformată într-un fidel instrument de marketing. Imprimarea identității companiei pe coperta sau poate chiar pe paginile din interior va contribui la conturarea brand awarenessului râvnit. Multitudinea procedeelor de personalizare pentru agende reprezintă modul prin care te poți diferenția de concurență. Dacă îți dorești să transmiți eleganță sau rafinament, personalizarea…
Read more