De ce Galaxy Design devine Promer Group (2)

De_ce_Galaxy_Design_devine_Promer_Group-1

Dacă data trecută ți-am povestit de unde a plecat ideea de rebranding, precum și care este viziunea și misiunea după care ne ghidăm, de această dată îți prezentăm ce reprezintă întreg conceptul „Promer Group”, dar și care este sloganul ce vine în susținerea noului brand: „Creativity made visible”.

 

La început a fost ideea ta. Restul e Promer.

„Creativity made visible” reprezintă conceptul după care s-a conturat noua identitate și care ne ghidează în activitatea noastră. Promer Group încurajează ideile îndrăznețe și creativitatea fără limite. Drept urmare, încercăm să-ți oferim posibilitatea de a-ți transpune fiecare idee în practică, găsind împreună soluția potrivită pentru ca promovarea ta să se dovedească eficientă. Considerăm că încrederea trebuie să fie reciprocă, iar din acest motiv oferim transparență soluțiilor noastre, acceptăm deschis feedbackul și lucrăm la o comunicare cât mai eficientă. În schimb, din partea ta, așteptăm să ne provoci cu cele mai inedite proiecte!

Noul nume „Promer Group” este rezultatul unei analize complexe, care transmite într-un mod subtil promisiunea pe care ți-am făcut-o încă de la început: „garanție 200%”. Promer Group preia atributele Galaxy Design la modul superlativ, brandul definindu-se prin profesionalism, dar într-o notă nepretențioasă, ba chiar prietenoasă, sub amprenta unei echipe de oameni dinamici.

Designul noului logo creionat, sugerează, încă o dată, atenția deosebită pe care o acordăm detaliilor. Culorile alese portocaliu, respectiv albastru, sunt culorile care ne definesc. Portocaliul rezonează cu ideea de a aduce visele într-o formă reală, ca urmă a creativității tale. Totodată, acesta reflectă dimensiunile umane, sugerând bucurie, curaj și caracter social. Albastrul, pe de altă parte, reflectă devotament, adevăr și seriozitate. Cele două culori complementare, reprezintă mixtul perfect pentru Promer Group.

 

Un restart FRESH

Cu toții cunoaștem acele momente când ideile par să fi dispărut cu desăvârșire, dar mai ales atunci când avem mai multă nevoie de ele. Soluția pe care am ales-o noi este de a ne da un nou start „fresh”. Am ales să fie unul de „portocale”, cu puțină „gheață” pentru a ne menține prospețimea ideilor cu care pornim la noul drum. Servești și tu un fresh alături de noi?

 

#GalaxyDesign #devine #PromerGroup
#CreativityMadeVisible

 

2 Comments

  1. gociman cristi

    bravooo succes la noua formula de echipa

    Reply
    1. Clipa Cosmin (Post author)

      Mulțumim! ^_^

      Reply

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *