Căutăm coleg dibace în producție publicitară

Ne căutăm 2 noi colegi în departamentul nostru de producție. Trimite-ne CV-ul tău la angajari@promer.ro, iar dacă dorești mai multe detalii, ne poți suna la 0731.357.372. Cine suntem noi? Promer Group este o companie națională din domeniul producției publicitare care de-a lungul celor 13 ani de activitate și-a conturat o arie largă de produse și servicii menite să facă vizibile companiile în mediul offline (personalizări, servicii de tipar de mici, respectiv de mari dimensiuni, sisteme expoziționale, produse promoționale și textile). Cum trebuie să fii? să ai dorință de dezvoltare; să ai capacitatea de a lucra în echipă; să fii o fire constructivă și îndemânatică; să fii fluent în vorbire și să ai o ținută îngrijită. Ce trebuie sa faci? Ținând cont că in fiecare zi vei da contur unor produse noi și utile pentru clienții noștri, tu vei fi responsabil de finisarea produselor tipărite pe imprimantele noastre. Practic, va trebui să bigui, să tai hârtii și cartoane la ghilotină, să perforezi, să decupezi, să laminezi și să lipești. Ce îți oferim? Salariul este unul motivant, iar performanța este recompensată direct, raportată la implicarea ta și la realizările companiei. Remunerăm corespunzător orice secundă în plus dedicată creșterii noastre, iar inițiativa este sprijinită pe măsură. Punem la dispoziție accesul la baze de date cu resurse grafice complexe. Îți oferim un mediu de…
Read more

Cum să reduci consumul de materiale dăunătoare în compania ta

Trăim în secolul vitezei, unde totul trebuie să se întâmple cât mai repede, cu metodele cele mai simple. De aceea, de cele mai multe ori, ajungem să utilizăm anumite metode care repetate, ajung să dăuneze mediului înconjurător. Facem aici referire la ceea ce se întâmplă în cadrul unei companii, analizate ca un întreg, cât și activitatea fiecărui angajat – ce obiceuri are și cum se raportează la utilizarea materialelor reciclate. Noi ne-am gândit la o enumerare clară a metodelor prin care organizația ta poate utiliza mai puțin plastic și  poate fi mai sustenabilă, plecând atât de la evenimentele tale, viața de zi cu zi în companie, până la anumite activități întreprinse ocazional de către tine sau angajații tăi. Te invităm să citești sugestiile noastre și să ne anunți tu cum poți deveni eco-friendly în compania ta!   Nu mai folosi sacoșe de plastic – folosește-le pe cele de bumbac sau hârtie Este foarte ușor să adopți un obicei unde de fiecare dată când mergi la cumpărături să folosești replica „Și o sacoșă, vă rog”, iar când ajungi acasă să o adaugi la „colecția” de pungi. E recomandat să încerci, pe cât posibil, să îți scoți acest tip de obicei din viața de zi cu zi și, totodată, să îl introduci și în compania ta. De exemplu, dacă vinzi un anumit de…
Read more

3 mituri despre produsele promoționale ECO

Atunci când decizi să utilizezi produse prietenoase cu mediul este important să urmărești care sunt avantajele și dezavantajele acestora. Uneori se întâmplă să te lovești de anumite prejudecăți, în special atunci când vine vorba de ce tip de produs să alegi, cum să-l personalizezi și dacă acesta va atinge obiectivele propuse. Știm, ne-am lovit și noi de anumite întrebări venite din partea clienților noștri și, bineînțeles, de mituri pe care le credeau adevărate. În rândurile de mai jos îți vom prezenta trei mituri despre produsele promoționale eco-friendly, care pe lângă faptul că nu sunt adevărate, vin în fapt, în completare, cu o serie de beneficii. Oare chiar sunt scumpe? De câte ori ați auzit poate, de la alți antreprenori sau cunoștințe că produsele prietenoase cu mediul sunt prea scumpe și că nu pot acorda buget pentru asemenea achiziții. Produsele ECO nu sunt mai scumpe, în ceea ce privește raportul calitate – preț și, bineînțeles, longevitatea lor, acestea fiind reutilizate de mult mai multe ori decât un produs obișnuit. Vom compara de exemplu, două categorii de produse preferate în rândul clienților noștri, cu caracteristici asemănătoare: pixul de metal versus pixul din bambus. Pixul metalic Channel are prețul de 1,62 RON/2000 bucăți, în timp ce un pix biodegradabil costă 1,59 RON/2000 bucăți. Produsele realizate din materiale naturale afectează mediul  De câte ori ați auzit faptul că…
Read more

7 produse prietenoase cu mediul

Discuțiile continue despre sustenabilitate ne-au „provocat” să facem un mic exercițiu de imaginație. „De ce?”, poate vă întrebați. Răspunsul este simplu. Dacă produsele promoționale prietenoase cu mediul vor fi singurele metode de promovare în viitor? Am realizat un top de produse ECO, pe care ți le prezentăm în următoarele rânduri. 1. Boxa Bluetooth Denzel Cred că ai mai auzit de ea pentru că am mai menționat-o și, pe bună dreptate, am lăudat-o. De ce o boxă portabilă realizată din lemn de bambus? Pe lângă faptul că dispune de funcție de apel hands-free și radio FM, are un design minimalist și poate fi personalizată prin gravură. 2. Baterie externă Bamboost Ne place tehnologia și ne place să fim conectați, nu-i așa? Identificând această orientare atât către tehnologizare, cât și către sustenabilitate – formula completă nu poate fi decât o baterie externă din lemn de bambus! Cu o capacitate de 4000 mAH, o poți personaliza prin gravură cu orice mesaj care îndeplinește obiectivele de marketing ale companiei tale. E ușor să fii creativ și eco în același timp!       3. Sacoșă de cumpărături Odată cu legea antiplastic, se pot găsi în comerț și sacoșe biodegradabile – dar atunci când ai posibilitatea de a alege personalizarea propriilor sacoșe cu mesajul favorit, de ce ai mai utiliza plasticul? Ei bine, aceste opțiuni,…
Read more

Primăvara se numără… calendarele

Știm cât e de dificil să pui cap la cap toate lucrurile planificate și cum poate, uneori, ți-ai dori ca cineva să îți arate ceva, fără a fi nevoie ca tu să cauți răspunsurile prin varii locuri. Poate nici nu știai că ai nevoie de un produs, până când îți intră în inbox. Ups! Ai ghicit! Azi nu vrem musai să-ți vindem toate produsele pe care le avem noi în catalog, ci vrem să-ți atragem atenția asupra unui lucru prin intermediul unui joc creativ un joc creativ. Ești gata? Primul pas Uită-te în jur… Fără a te uita în colțul din stânga jos a monitorului, ne poți spune precis în ce zi va pica ziua de 15 aprilie, luna viitoare? Dacă da, înseamnă că ai un calendar pe birou sau pe perete în afară de cel digital. Dacă nu, înseamnă că nu ai sau l-ai rătăcit pe undeva… Soluția Ei bine, noi venim acum în ajutorul ambelor situații prezentate, întrucât avem o ofertă tare faină la calendarele noastre triptice. Mai întâi, să prezentăm ce sunt în fapt aceste calendare triptice. Sunt calendare de perete, care (din fericire) îți arată câte 3 luni de-odată, ca tu, colegii, angajații și partenerii să știți ce faceți în concediul de 1 mai, să știți când să vă planificați întâlnirile de afaceri și să știți când…
Read more

3 memorii USB care pot fi bugetate ușor

Așa cum am mai povestit, sunt multe stick-uri USB pe piață, unele dintre ele la un preț accesibil care se și pliază pe obiectivele companiei tale. Tot ce trebuie să faci este să știi cum anume să le alegi, care sunt lucrurile cele mai importante atunci când vine vorba de utilizarea produselor promoționale – prețul? utilitatea… sau ambele? Aceste 3 memorii USB sunt accesibile atât atunci când vine vorba de preț și totodată de utilitate. 1. Togu O memorie USB simplă dar totodată eficientă care are 120 de posibilități de combinare a culorilor (metal + plastic). Cât de util e acest stick? • Îl poți folosi pe post de cadou angajaților tăi sau clienților tăi. • Poți stoca date importante, fără riscuri. • Îl poți personaliza fie pe partea metalică, fie pe partea de plastic. 2. Card bancar Acest model îți oferă soluția portabilă perfectă pentru stocarea datelor și totodată accesibilă din punct de vedere al modalităților de depozitare. Îl poți folosi în următoarele feluri: Pe post de carte de vizită sau card de fidelitate pentru clienții tăi. Suport informațional cu și despre produsele tale. Forma slim permite să fie păstrat cu ușurință în portofel sau port-card.        3. Belto Acest USB poate fi ușor bugetat și poate servi drept cadou pentru angajații sau clienții organizației tale. Avantaje…
Read more

Top 10 produse promoționale ce sunt păstrate de consumatori

  Dacă utilizezi sau îți dorești să implementezi produsele publicitare în strategia de marketing a businessului tău, acest articol îți arată care sunt cele mai de „nădejde” produse promoționale pe care clienții sau angajații au tendința de a le păstra, în funcție de utilitate și bineînțeles, necesitate.  Statisticile arată că 85% dintre clienți au colaborat cu un brand abia după ce au primit cadou un material publicitar. Fie că sunt tricouri, căni sau stick-uri USB, citește­­ în continuare acest articol pentru a afla care sunt primele 10 produse promoționale și în ce măsură acestea sunt păstrate și utilizate de către posesori. Tricouri Poziția de top este deținută de tricourile personalizate cu logo-ul firmei. Această metodă are mai multe avantaje: atât să aducă vizibilitate brandului tău, cât și sporirea vânzărilor. Metoda este simplă: promovarea prin cea mai ușoară manieră, astfel încât angajații sau clienții poartă materialul promoțional în diferite circumstanțe. Pixuri Această categorie de produse promoționale merită neapărat unul dintre locurile fruntașe, întrucât sunt unele dintre cele mai utilizate instrumente – fiind folosite zilnic, până la consumarea acestora. Într-o proporție de 65%, angajații afirmă că au folosit cel puțin un pix personalizat la locul de muncă. Sacoșe Sunt utilizate de către posesori pentru că sunt folositoare și îi ajută pe aceștia în activitățile zilnice. Aprecierea acestui tip de produs vine din…
Read more

7 sfaturi pentru alegerea corectă a materialelor de promovare

Introducere Ești antreprenor? Conturezi și implementezi strategii integrate de marketing? Cu siguranță te-ai întrebat cât de utile sunt materialele publicitare și de ce ar fi necesar să aloci un buget pentru o astfel de promovare. Dacă ești preocupat de promovarea cu rezultate, în articolul următor îți vom prezenta 7 pași pe care o companie trebuie să-i urmeze atunci când iși alege materialele publicitare pentru a le maximiza eficiența. Vei înțelege de ce materialele publicitare nu reprezintă un moft, ci un „cârlig” care îți generează noi vânzări. Identifică scopul Primul și printre cei mai importanți pași îl reprezintă identificarea scopului campaniei. Cu alte cuvinte, găsirea răspunsului la întrebarea „De ce facem ceea ce intenționăm să facem?”. Nu numai că ne va ajuta mai departe în conturarea strategiei, dar se va dovedi utilă și în măsurarea rezultatelor pe parcursul derulării campaniei. După ce aceasta s-a încheiat, ne va fi mai ușor să stabilim răspunsul pentru altă întrebare des întâlnită „A avut sau nu succes campania mea?”. Este important, așadar, să ținem cont încă de la început că o campanie de marketing poate fi considerată de succes dacă și-a atins cel puțin scopul inițial stabilit și a generat rezultate măsurabile, sub formă de notorietate de brand, vânzări sau fidelizare. Astfel, putem considera scopul chiar fundația, elementul pe care vom putea construi mai departe,…
Read more