De ce Galaxy Design devine Promer Group (1)

De_ce_Galaxy_Design_devine_Promer_Group-1

După 12 ani de Galaxy Design am decis că este vremea pentru o schimbare. Considerăm că eficientizarea unei afaceri, precum și satisfacerea nevoilor clienților vin din dezvoltarea serviciilor pe care acesta le oferă, precum și din analiza publicului țintă.

De tot acest proces se găsește responsabil Adrian Mironescu de la Wiron, iar cu această ocazie ținem să-i mulțumim! Dacă dorești să afli și ce alte proiecte creative a mai creionat, aruncă o privire pe www.wiron.ro.

 

De ce rebranding?

Una dintre cele mai frecvente întrebări pe care le-am primit în ultima vreme de la cei care au aflat deja de etapa în care ne aflăm este cea legată de motivul din spatele deciziei de a ne schimba identitatea. Este curios cum un brand construit și întreținut un timp îndelungat își dorește o schimbare. Ei bine, unul dintre mottourile noastre favorite și după care ne ghidăm este „evoluția, calea cătra succes”. Decizia de a ne rebrandui înseamnă dezvoltare pentru clienții noștrii, pentru partenerii noștrii, dar, nu în ultimul rând, pentru noi înșine.

De-a lungul ultimului deceniu, Galaxy Design a încercat să ofere soluțiile optime de promovare fiecărui client în parte, să se adapteze nevoilor și creativității acestora. Acum, Promer Group vine cu o atitudine nouă și redefinește conceptul de oferire a produselor și serviciilor publicitare.

 

„Nimic nu este deosebit de greu dacă este împărțit în sarcini mici” – Henry Ford

Noua identitate monolitică reunește sub același grup modalitățile prin intermediul cărora companiile se pot face vizibile, atât în mediul offline, cât și în mediul online. Cele 6 domenii pe care ne propunem să le oferim partenerilor sunt: corporate gifts, imprint, printing services, expo systems, publishing house și integrated marketing. Ne-am asigurat că fiecare serviciu îndeplinește așteptările fiecărui client. Cum? Făcând investiții, iar drept urmare fiecare serviciu poartă amprenta unor utilaje performante, manevrate de un personal specializat, proactiv și axat pe interesele clientului: să-și facă ideile vizibile.

 

Încă de acum 12 ani ne-am propus să ajungem în topul companiilor din domeniul materialelor și produselor personalizate, viziune pe care o continuăm și acum, dar de la alt nivel, sub Promer Group: ne dorim să devenim consultantul numărul 1 în alegerea soluțiilor creative de promovare.

Brandul, prin noua sa identitate, se poziționeză în mintea antreprenorilor ca fiind multifuncțional, iar conceptul „marketing” va deveni laitmotivul care să-l caracterizeze.

 

Suntem conștienți de faptul că ideile de bază trebuie menținute, cele cu care s-a început proiectul „Galaxy Design”. De aceea, misiunea noastră a rămas aceeași, însă am redefinit modul prin care o îndeplinim. Ne propunem educarea consumatorilor în vederea alegerii unor soluții creative de promovare, prin oferirea de produse variate și servicii de calitate, livrate de o echipă dinamică, utilizând cele mai moderne tehnologii.                                                                                                                                                                                          

Deși conturăm o identitate nouă și un nou set de servicii, esența Galaxy Design va rămâne aceeași. Vom contiuna să fim profesioniștii în căutarea cărora ești, să ne respectăm promisiunile făcute către clienții noștri cu aceeși dedicare.

În articolul următor îți vom împărtăși ce reprezintă întreg conceptul „Promer Group” și ce înseamna sloganul care vine în susținerea noului brand: „Creativity made visible”.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *